ELLE Style Awards

Lähtökohta

ELLEn, maailman suurimman muotilehden vuosittainen muotigaala pyrkii olemaan alan ykköstapahtuma. Meidän tehtävämme oli suunnitella ELLE-brändiin sopiva ääni-identiteetti televisioitavaan tilaisuuteen, jossa paikalla oli koko muodin kerma.

Referenssivideo

Mitä tehtiin?

Keskusteluissa asiakkaan kanssa muotoituvat ääni-identiteetin raamit. Tavoitteet, kohderyhmät ja brändin vaatimukset otettiin huomioon ja sävellettiin tunnusmusiikki tapahtumalle. Sen pohjalta valittiin myös muu tilaisuudessa soiva musiikki.

Mitä saatiin aikaiseksi?

Tilaisuuden musiikki tavoitti paikan päällä VIP-vieraat ja seuraavana päivänä suuremman yleisön, tv-katsojat.
Vaikka tapahtumat osiot olivat hyvinkin erisisältöisiä, musiikin avulla ne onnistuttiin nivomaan yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Visuaalisen ilmeen tueksi rakennettu ääni-identiteetti jatkaa yhden illan tapahtuman elinkaarta vahvan muistijäljen muodossa moniin eri käyttötarkoituksiin markkinoinnissa ja tulevissa tapahtumissa.

in English